مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:002023-01-02اقتصادي

عزیزی پور: تلاش می کنم اسکواش را به جایگاه اصلی اش بازگردانم


هر چیزی که خدا بخواهد همان می شود و خدا همیشه همراه ماست؛ امیدوارم در مسیر بعدی نیز همراه ما باشد.

- رییس جدید فدراسیون اسکواش گفت: هر چیزی که خدا بخواهد همان می شود و خدا همیشه همراه ماست؛ امیدوارم در مسیر بعدی نیز همراه ما باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر عزیزی پور بعد از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون اسکواش گفت: از تمام اقشار جامعه اسکواش در رشد و توسعه این رشته استفاده خواهم کرد، البته بیشتر توان ما تبدیل اسکواش به صنعت اسکواش است، قطعا با این تفکر در بخش مالی خیلی می توانیم در اعزام ها با این شرایط اقتصادی تاثیرگذار باشیم و یک چرخه درآمدزایی ایجاد کنیم.

وی گفت: در بخش مسابقات نیز با توجه به اینکه اعزام ها مشکل دارد سعی داریم میزبانی ها را زیاد کنیم تا یک درآمدزایی در بخش ارزی برای کشور داشته باشیم، من فکر می کنم این یکی از مواردی است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

رییس فدراسیون اسکواش خاطرنشان کرد: باید پروتکل هایی برای اردوها و مسابقات ایجاد کنیم، امیدوارم با کمک همه جامعه اسکواش شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

عزیزی پور در مورد تایید صلاحیت در لحظه آخر نیز اظهار کرد: هر چیزی که خدا بخواهد همان می شود و خدا همیشه همراه ماست؛ امیدوارم در مسیر بعدی نیز همراه ما باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی پور: تلاش می کنم اسکواش را به جایگاه اصلی اش بازگردانم

عزیزی پور: تلاش می کنم اسکواش را به جایگاه اصلی اش بازگردانم